Tudom mit akarok, boldog szeretnék lenni

2020.03.11

Mondják, hogy a boldogságunk rajtunk múlik. Minden rajtunk múlik. Minden akkor érkezik, ha készek vagyunk rá, hogy fogadjuk Lehet, mondhatni igaz is. De minden elméletbe bele lehet kötni. Élünk, tesszük a dolgunk. De valami hiányzik. Ha megkérdeznének, boldog vagy e mit felelnél? Folyamatos elégedetlenkedés, teljesíthetetlen elvárások, idealizálások vesz körbe, kísér minden egyes nap.

pixabay
pixabay

Élem az életem, teszem a dolgom, de valami hiányzik. Esténként egyedül fekszem a kétszemélyes ágyamon, de senki nem ölel át, így magányosan lépek át az álmok kapuján. Volt időm hozzászokni, mert már egy jó ideje így megy ez és rendben van. Igen, néha nagyon elfáradok, és rettenetesen rossz, hogy nincs senki, aki nap végén megkérdezze, hogy milyen volt az az napom. De még erre a sablonosságra sem vágyom, nem kell a rutinszerű, kötelességtudatbeli érdeklődés. Őszinteség kell.

Az a Férfi kell, aki ha elém áll beszélnek a tettei. A tekintete, ahogy rám néz. Éreznem kell, hogy tűzbe menne értem, ha az kell. Mert csak egy ilyen Férfinak tudom magam odaadni teljesen, és mellette tudok valóban én lenni. Nem kellenek elcsépelt bókok, amik a fülnek jólesnek, de nincs mögöttes tartalmuk. Nem kell, hogy súlyos összegeket rám költve nap-nap után étterembe vigyen. Inkább főzzük meg azt a vacsorát otthon a konyhában édes kettesben olcsóbban megússzuk és a saját szánk íze szerint jól is lakunk. Nem kell a virág sem, úgyis elhervad, felesleges hódítási klisé. 

Hús-vér Férfira vágyom, nem egy filmkarakterre, nem egy szerepre. Egyszerű. Ha nem fél megmutatni magát, én sem félek. Tudjunk, beszélgetni, mint felnőttek. Támaszt nyújtva egymásnak. Nevetni, mint önfeledt, gondtalan gyerekek. Szeretni, elfogadva egymást. Szeretkezni, mintha rajtunk múlna a faj fent tartás, kihozva egymásból mélyen szunnyadó rejtett vágyakat. 

Lehet, hogy nincs ilyen Férfi. Fel vagyok készülve arra is, hogy egyedülállóként halok meg. Nem akarok csak azért kapcsolatban lenni, hogy legyen mellettem valaki, de ne legyek boldog. Nem kell egy olyan kapcsolat, ahol nem tud mellettem teljes lenni a társam és én sem mellette. Nincsenek megugorhatatlan elvárásaim. Nem a tökéletest keresem, hisz én sem vagyok hibátlan. 

Az, hogy hosszabb ideje egyedül van valaki, nem azt jelenti, hogy megközelíthetetlen és csak azért mert már egy ideje szingli nem kell érte küzdeni. Igenis legyen hódítás, mert ebből is látható, hogy akar a Férfi és nem csak egy éjszakára.

Voltak és vannak terveim, porontyok, kertes ház kutyával. De ha ez nem így valósul meg, nem baj. Nincsenek kőbe vésve. Egy panelban is lehet gyerekzsivaj és kutyaugatás mentesen is kiegyensúlyozottan élni, ha így hozza a lépés... 

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el