Trónok Harca / 1-7. évad

2018.04.20

Nem egyszer mondtam/írtam már és még fogom is: Szeretek világokban elveszni. Legyen az könyv, vagy akár sorozat. Témától függetlenül, ha felkelti az érdeklődésemet az adott könyv/sorozat, képes vagyok benne élni, és ott motoszkál az agyam hátsó részében a napi teendőim végzésekor, amíg végig nem olvasom (könyv) vagy végig nem nézem az összes évadot (sorozat). Így voltam a GOT kapcsán is egy idő után.

Hallottam már a sorozatról, sokan magasztalták, de nem kezdtem el nézni mikor a népszerűsége elkezdődött, csak jóval később. Komplett, összetett, kiszámíthatatlan világ, tele ármánnyal és halállal, ahol a szálak időről-időre összetalálkoznak. Melyik sorozatkedvelő ne szeretné az ilyet? A színészek jól vannak összeválogatva, van kit utálnia és van kit kedvelnie is a nézőnek. A képi világ is gyönyörű. Magam is a hatása alá kerültem, mondanom sem kell. Imádtam minden epizódot függetlenül attól, hogy néhol dühített vagy épp könnyekre fakasztott egy-egy momentum és közel 30 éves fejjel bőgtem, mint egy gyerek. Volt, mikor annyi érzelmet váltottak ki belőlem a látottak, hogy azon gondolkodtam: Nem nézem tovább a sorozatot... De szerencsére legyőzött a kíváncsiságom és egy idő után daráltam az évadokat, amikor időm engedte.

Kedvenceim

Ház: Stark

.... háztól függetlenül, egy-egy jó tulajdonságukért/tettükért vagy összességében 

Összességében: Nem tudom, hogy van e, amit nem mondtak már el előttem a sorozat magasztalása kapcsán. Szóval én csak annyit mondok: Ha esetleg létezik még valaki, aki nem nézi, vagy halogatja, ne tegye tovább és kezdje el nézni a Trónok harcát, mert megéri!
Ilyen monumentális és összetett sorozat kevés van. Alig várom a folytatást! 

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el