Tankcsapda az Akvárium Klubban

2019.01.01

Egy kis előzmény a koncert előtti 24 óráról:
Nem kell mindig bulizni, néha kell nyugalom is az embernek. Na de pont az év utolsó napján?
Mikor az emberek többsége barátokkal, családdal, a párjával (ha van) partizva búcsúztatja az aktuális esztendőt? Akár igen.
Nálam átlagosan telt ez a nap. Őszinte leszek, untam magam és átaludtam az éjfélt.
Így az említésre méltatlan Szilveszter után különösen vártam a másnapi Tankcsapda koncertet.
A jegyet Reni barátnőmtől kaptam Karácsonyra.

A Tankcsapda zenekar idén tölti 30. születésnapját és mivel ez volt 2019.-ben az első koncertjük, nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz.

Előzenekarként a Phoenix RT lépett színpadra.
Tavaly új lemezzel jelentkezett a banda, mely hangzásban ütősebb szövegileg mélyebb és érettebb lett az eddigieknél. Bár azt meg kell hagyni, az előzőek sem voltak rosszak. :) - ez itt a reklám helye: Nyugodtan lehet Őket hallgatni, nem fogjátok megbánni!

Elhangzottak új és már jól ismert dalok is egyaránt. Egy szó mint száz, kellőképp megalapozták a hangulatot a Csapda előtt. 

A Tankok szintén nagyon jó műsorral, látvánnyal és hatalmas energiával léptek a közönség elé.
Igaz, nem láttunk a színpadból semmit, mert hátul tudtunk csak megállni, de így is voltak a koncertnek nagy pillanatai. Imádtam és kiüvöltöttem a lelkemet, mikor megszólalt egy-egy top kedvencem, mint például ez:

A harmadik X kapcsán sok meglepetéssel készülnek, többek között egy új lemezzel is.

Még egyszer nagyon köszönöm Reninek, hogy tankosan indult az év!
Remélem, sok jót tartogat 2019 zene, koncertek és élmények szempontjából is!

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el