Szükségállapot / New Friend Request - Szeged

2018.11.24

Már nem éppen frissen, a szombathelyi túrától kissé fáradtan, kicentizve elérve a vonatot szombaton Szegedre mentünk a Gin tonic-ba, ahol a Szükségállapot és a New Friend Request lépett fel. Én már nagyon vártam ezt.

A Szükségállapotot már láttuk előző héten az Alvin és a Mókusok elő zenekaraként a Barba Negrában, így tudtam, hogy mire számíthatok. Nem voltak rosszak. Jó hangulatot csináltak.
Így, másodszori hallásra, ez a számuk tetszett meg.  Fogom még Őket hallgatni, azt hiszem. :)

A New Friend Request már múlt hónapban Székesfehérváron szerelem lett első hallásra és látásra számomra, mikor először láttuk a bandát a Nyolcas Műhelyben. Megtetszett a zenéjük és a dalok szövegei egyaránt. Ez azóta sem változott. Állandó elemmé vált a zenekar a zenei lejátszási listámon. Ez a koncert is nagyon jó volt. Lehengerlően energikus a banda. Ezzel próbálva megmozgatni a közönséget, sikerrel természetesen, 

Koncert után sikerült egy közös képet kérnem! Köszönöm! :)

(kicsit meg vagyok illetődve... :)
(kicsit meg vagyok illetődve... :)

Élmény volt! Köszönöm, hogy ott lehettem! 

A Gin tonic nem akadálymentes. De megoldották a le és feljutásunkat. 
Ezúton is köszönjük a segítséget és a kedves vendéglátást!

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el