Széttörve

2019.07.02

the Beast: You are different from the rest. Your heart is pure. Rejoice! The broken are the more evolved. Rejoice. 

Split 
(2016)
amerikai · thriller, horror

Tartalom

Kevinnek legalább 23 felé hasadt az elméje, amelyben mintegy két tucatnyi személyiség osztozik egyetlen testen. Az őrült fiú elrabol három tinédzser lányt, akiket fogva tart, miközben a legbelső személyisége lassan a felszínre tör. 

Értékelés

★★★★★★★★★★

10 / 8

Már a megjelenése óta várólistás volt nálam ez a film, de mindig halasztgattam. Pár hete láttam egy ismerős ajánlására, de azóta sem tudom, mit is gondolok pontosan róla. Az, hogy borzalmasan zseniális, talán közel áll az igazsághoz és James McAvoy nagyot alakít a filmben, ez tagadhatatlan. Viszont, meg lehetett volna jobban csinálni. Hideg rázósabbra, elmébe mászósabbra, nem eresztősre. Volt benne lehetőség, mert a személyiségzavar megadta az alapot. Nem azt  mondom, hogy egy dokumentum filmet kellett volna összehozni belőle, de ez...?! Mégis tudtam imádni minden percét, a negatív érzéseim ellenére is. A mondanivalója miatt. Megfogott és elgondolkodtatott. Megkedveltem a szereplőket. Kevint, Casey, a doktornő, mind erős és érdekes karakterek. Összességében szerettem. Néztem volna még. Mindenképp ajánlom megnézésre annak, aki még nem látta volna! Akár újranézésre is megfelelő. Érdekes film!
(A Sebezhetetlen-t talán érdemes előtte megnézni.)

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el