Phoenix RT és New Friend Request közös turné: Szolnok / Kecskemét

2019.03.10

Párszor leírtam, elmondtam már - a Phoenix RT és Nova Prospect zenekarok kapcsán biztosan -, mindig megmelengeti a szívem az, ahogy velem bánnak, annak ellenére, hogy tudják: Nem vagyok szó szoros értelemben rajongó. Viszont tagadhatatlanul kedvelem a munkásságukat. Miért írom ezt most is le? Tavaly ismerkedtem meg a New Friend Request zenekarral a Novával közös turnéjuk nagy részén végigkísértük Őket az egyik barátnőmmel. Azelőtt azt sem tudtam, hogy léteznek, teljesen újak voltak számomra. Szinte azonnal belopták magukat a szívembe dalszövegeikkel - nálam szempont az, hogy mondanivalója legyen egy dalnak, ne legyen sablonos. Náluk ez megvan. - stílusukkal, színpadi megjelenésükkel. Azóta olyan figyelmet és kedvességet kapunk a bandától, ami sok más zenekarnak is példamutató lehetne. Nem, ez itt nem a reklám helye! Tényleg így van. Mindig jó érzés azt tapasztalni ha a zenészeknek valóban fontos a közönsége, és nem csak "rámondják", hanem éreztetik is ezt a néppel, akik elmennek egy-egy koncertjükre. Ezzel kiegyenlített az adok-kapok, mikor a zene és a közönség tisztelete kölcsönös.

Azt hittem, így a harmadik X-et betöltve már nem vagyok rajongó típus. De jött a New Friend és nagyon meglepett. Pozitívan nyilván. Mindig bizonyosságot nyer bennem egy-egy bulijuk után, hogy az apró dolgok is rengeteget számítanak.

Lásd az én szemszögemből: Mozgáskorlátozottként nehezen bírom magam fizikailag, hamar fáradok, mégis ennek ellenére kukutyin háta mögé is lementünk barátokkal többen, vagy akár csak ketten értük, ahol azt sem tudtuk hol vagyunk... már attól fáradt voltam, hogy csak a koncert helyszínig eljutottunk, de jöttek, ránk köszöntek, volt hozzánk pár kedves szavuk is. Már ettől azt éreztem, hogy megérte az összes addigi fáradságot. Ezek után olyan koncertműsort raknak az emberek elé, hogy leszakad a tető... és így válnak az ilyen pillanatok maradandó emlékké.


2019.-ben a Phoenix RT és a New Friend együtt turnézik. A nyitókoncert februárban Szolnokon volt, ahol erős műsorral mutatták meg, hogy hogyan kell egy turnét elkezdeni. Még mindig nincsenek szavaim, amik megfelelően érzékeltetnék, hogy milyen jó buli volt.
Megszereztem végre a New Friend új cdjét. Már rég szerettem volna és pólót is kaptam, így volt öröm :D :D :D

Március 8.-án volt Kecskeméten a második koncertjük az évben. 
Egyik barátnőmmel voltunk. Nem volt egyszerű, de megért minden fáradtságot és a sok séta miatti utólagos izomlázat, én úgy érzem. Eddigi legjobb Nőnapom volt az idei!

Köszönjük a segítséget és mindent!
Élmény volt ismét!

Még valami:
Nem tudom visszaadni az élményt, amit nyújt egy-egy koncert.  Maximum csak az érzéseket, amiket kiváltottak belőlem. Mindannyian mások vagyunk, nem mindig ugyanaz a vízhangja két emberben egy zenének. Ezzel nincs is baj!
Szóval:
Ha még nem hallottál a fent említett két zenekarról, nyugodtan keress rá a neveikre és hallgasd meg Őket! Lehet, hogy tetszeni fog!

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el