Paddy And The Rats a Budapest Parkban

2018.09.24
Kép forrása: Budapest Park Facebook oldal
Kép forrása: Budapest Park Facebook oldal

Szeptember 20.-án csütörtökön volt a Budapest Parkban a Paddy And The Rats nyárzáró koncertje. Nóri barátnőmtől kaptam a koncertet, utólag a születésnapomra. :)

A banda zenéjével egy ismerősöm által ismerkedtem meg egy pár éve és azóta is figyelemmel kísérem a munkásságukat. Bár élőben sajnos kevesebbszer látom őket, mint szeretném. Így ezt a koncertet már nagyon vártam.

Szerintem hozták a szokott paddys hangulatot. Felcsendültek a régebbi számok és az újabbak is vegyesen.


A koncert különleges hangulatát az adta meg, hogy elhangoztak olyan dalok, amelyeket egyáltalán vagy nagyon ritkán játszanak a koncerteken.
Illetve ami nekem kiváltképp tetszett például: a My Sharona áthangszerelt verzióban került eljátszásra. (a Petőfi Tv Akusztik műsorában volt hallható) 

Aki esetleg még nem volt Paddy And The Rats koncerten, az feltétlenül menjen el egyszer, mert utána garantáltan többet akar majd. ;) 

Összegezve:
Köszönöm, hogy ott lehettem! Egy Élmény volt! Nagyon remélem, hogy máskor is lesz még ilyen! Mert: "I want more" :) 

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el