Nova Prospect, New Friend Request - Székesfehérvár

2018.10.06

Tegnap ismételten útra keltünk Nóri barátnőmmel. A cél Székesfehérvár, Nova Prospect koncert.

Az előzenekar a Saturday Overnight volt, akik kellőképp megalapozták az este hangulatát

Utánuk következett a Nova Prospect.
A zenekarról már írtam korábban és bár még mindig nem vagyok rajongójuk, de van pár olyan számuk, amit szívesen meghallgatok és az energiájuktól azóta is padlót fogok.

Érdemes Őket hallgatni és figyelemmel kísérni, mert hamarosan új lemezzel jelentkeznek. ;)
(Addig is itt egy dal, a legelsők közül (ez például az egyik kedvencem :) )


A Nova után a New Friend Request lépett színpadra, akiktől nekem személy szerint leesett az állam és szinte azóta is keresem... Energia szempontjából is ott voltak a toppon (és nem vagyok részrehajló, mert Nováék is). Stílusban viszont közelebb éreztem magamhoz a zenekart, így első hallásra. Szerintem a tapasztaltak után figyelemmel kísérem a továbbiakban a munkásságukat. :)

No de, mielőtt átmennék túlságosan magasztalósba, beszéljen helyettem az egyik daluk

Összefoglalva:
Köszönöm, hogy ott lehettem! Élmény volt! Remélem, lesz még ilyen! 

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el