Jojo Moyes: Mióta ​megszerettelek

2019.07.17

Arra gondoltam, mennyire átformálnak minket a körülöttünk lévő emberek, és pont emiatt milyen gondosan kell kiválasztanunk őket, és aztán arra gondoltam, hogy mindennek ellenére a végén talán mindegyiküket el kell vesztenünk, hogy megtaláljuk önmagunkat. 

A trilógia világszerte milliók által várt újabb kötetében tovább folytatódik a hatalmas sikert aratott Mielőtt megismertelek című regényben bemutatott Lou Clark története.

Lou sok mindent tud. Pontosan tudja például, hogy milyen nagy a távolság új New York-i otthona és londoni barátja, Sam lakása között. Azt is tudja, hogy a főnöke jó ember, ahogy azt is, hogy a felesége eltitkol valamit a férfi elől.
Azt viszont nem tudhatja, hogy miközben beleveti magát New York társasági életébe, hamarosan megismerkedik valakivel, aki jókora felfordulást okoz a lelkében. Merthogy Josh elképesztő módon emlékezteti valakire, akire rendkívül fájdalmas visszaemlékeznie.
Azt sem tudja Lou, hogy mihez kezdjen a kialakult helyzetben - csupán azt tudja, hogy bármilyen döntés hoz, az mindent visszavonhatatlanul megváltoztat az életében. És hogy mindenképp követnie kell a szíve szavát, akárhová is vezesse.

Forrás: moly.hu

★★★★★
5 / 5

Akik követték Lou sorsát, azok tudják: Volt már szerelmes, aztán mikor már kezdte remélni egy új boldog élet lehetőségét, tragikusan elvesztette a szerelmét ezáltal padlóra került és a gyász súlya alatt nem akart semmit érezni. Aztán mégis nagy nehezen visszaszivárgott belé az élet apró szikrája és megnyitotta szívét egy új szerelem lehetősége előtt. A Mióta megszerettelek-ben pedig tovább figyelhetjük sorsa alakulását. Mivel ismét egy hullámvasútra ülhet fel az olvasó a történet által. Most épp a helyszín New York, ahol Miss Clark első ránézésre nem igazán találja a helyét. Kétséget, csalódást, honvágyat, barátságok kötődését élünk meg ezzel a lánnyal miközben tapasztaljuk, hogy lényegében ugyanaz a mosolygós, empatikus és bohókás lény, akit az első kötetben megismerhettünk.
Nagyon kíváncsi voltam a trilógiá befejezésére, bár volt némi félsz bennem a második kötet miatt. De szerettem ezt a részt, még annak ellenére is, hogy voltak benne szappanoperába is helytálló momentumok itt is. Valahogy kicsit az első rész hangulatát hozta vissza. Kedveltem az új szereplőket, a régieket ismerősként köszöntöttem. Szívesen követtem végig Lou botlásait, örömeit ismét. Nevettem, bepárásodott a szemem és néhol bosszankodtam is ahogy folyt előre a cselekmény. Szívmelengető volt látni, hogyan talál önmagára és talán végül megfogadja Will tanácsát, és tényleg jól él.

Ha még nem derült volna ki, elfogult vagyok a sorozattal kapcsolatban talán nem véletlenül. Nálam garantáltan az idővel-újraolvasós kategória. Ha van olyan, akinek eddig ezek a könyvek kimaradtak az olvasásai közül, az gyorsan pótolja! Nem fogja megbánni! Maradandó élményt nyújt mindhárom kötet! Már nem kell várni a megjelenésekre sem! :)


© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el