Jégvarázs 2.

2020.01.06

(2019)
Frozen 2 
amerikai · animációs, kaland

A félelem az, ami veszélyes.

Miért született Elza varázserővel? A válasz egyszerre szólítja el a lányt és jelent veszélyt királyságára. Annával, Kristoff-fal, Olaffal és Svennel együtt veszedelmekkel teli utazásra indul, hogy fényt derítsen a titokra. Legutóbb hatalma túl sok volt a világ számára, most azonban mindenki azt reméli, elegendő lesz.

Értékelés

★★★★★★★★★
9 /10

Nem közvetlenül a megjelenés után néztem meg, bár kíváncsi voltam, megvártam míg lenyugszanak körülötte a kedélyek. Egyébként sem szeretek a tömeg után menni... Nem hagyhattam ki, szeretem a meséket. Első reakcióm talán a meglepettség volt. Álmomban sem mertem volna gondolni, hogy ez ennyire jó lesz. A látvány, a szeretetteljes-megható történet, a szép dalok, a cuki viszontlátott és új szereplők csak egy dolog. Viszont anélkül, hogy túlelemezném jó volt látni, hogy volt egy komolyabb hangvétele az egésznek a vicces jelenetekkel is. "Felnőtt" a történet. Elsa, Anna, Kristoff, Olaff, Sven és minden... Nagyon egyben volt az egész. Tetszett. ♥ Mivel a mesék arra vannak kitalálva, hogy unásig nézze őket az ember, így nálam biztosan újranézős lesz.

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el