Január

2019.01.14

Könyvmolynak lenni kész anyagi csőd... 
A moly bemegy a könyvesboltba és minden második könyvet hazahozná magával, vagy egyből nagyban játszana, beülne a könyvek közé törökülésbe és ott maradna olvasni, mert jó az úgy neki... Ilyen érzéseim voltak tegnap, miközben barátosnémmal beszabadultunk a Libribe... avagy: Túlléptem (megint...) a könyvekre szánt keretemet ebben a hónapban (is). Néha nem értem  magam. Minek is szabok határt, mikor úgyse tudom betartani...? De megérte ezekért a csodákért, azt hiszem.

A Simlisnek kiváltképpen örülök, mert imádtam a Szigor trilógiát, megvett velük Lakatos Levente kilóra.

A Tűz és vér egyszerűen gyönyörű és már megjelenés óta kívánságlistás volt. Ugyanez a helyzet a Barátnő, az Ismerősnek jelölt, a Pedig olyan szépen éltek és a Rettegés a felhők felett esetében is. Alig várom, hogy olvashassam őket. Remélem, egyik sem lesz majd csalódás...

Vettem még egy 2019.-es London lemeznaptárat is, amit már kiraktam a szobámban a falra.
Csoda-csodaszép képek vannak benne. Nagyon ízléses. Mivel imádom Londont, így nem hagyhattam a boltban

Tehát úgy érzem, megint jó vásárt csináltam az új polclakókkal.

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el