HCW Véres November IX.

2018.11.06
A kép forrása: HCW Facebook oldala
A kép forrása: HCW Facebook oldala

Múlthét szombaton került megrendezésre kilencedik alkalommal a HCW (Hungarian Championship Wrestling) Véres November gálája a Soroksári Sportcsarnokban. Melyen részt vettünk a barátaimmal. Az érdeklődés a tetőfokán volt, mivel megtöltötte a közönség a helyet. Ez talán a rajongók által várt legnagyobb esemény a HCW-ben. (Bár, szerintem folyamatosan tud a HCW meglepetéssel szolgálni és minden gálán odateszik magukat a pankrátorok. De tény, hogy a VN az év legnagyobb durranása mindig :)

Az eddig már megszokott profi színvonal, jobbnál jobb párosítások, némi vér és akció a ringben, eddig nem látott meccstípus, egyre fokozódó hangulat a nézők soraiban. Ezek jellemezték leginkább ezt az estét.
Engem teljesen magával ragadtak a látott események. Nem vagyok az a magából kivetkőzve hangját majdnem elvesztve üvöltözős rajongó fajta. De most erősen szurkoltam a kedvenceim győzelméért. Nóri barátnőmmel például nem egyszer két különböző csapatot, birkózót biztattunk nyerésre. :D 

Nem akarok mérkőzésekre bontva kedvenc momentumot kiemelni, mert mindegyik másért tetszett. De talán a legjobban várt meccs Radics Peti és a HCW legmegosztóbb pankrátora Zafar Ameen között zajlott le, ahol maradjunk abban, nem a Jó győzött. :( (Szerintem. Bár ez is, mint sok minden, ízlés kérdése)
Illetve nekem az egyik kedvenc birkózóm Blake Steamer Kapitány bevonulása tetszett a legjobban, aki a legénysége élén lépett a rajongói elé és végül nyert Ozzy Spencer ellen. :) 

Itt van két kép a közönségtalálkozóról :) 

Mindig elmondom, ha a gálákról írok, hogy azt az élményt és hangulatot nem lehet leírva átadni. Szóval, aki még nem volt HCW gálán, az legalább egyszer menjen el és nézze végig a show-t, mert ezt inkább átélni kell, mert a leírtak vagy akár elmondottak nem adják vissza azt, amit ott megtapasztal a néző.

Köszönöm, hogy ott lehettem! Élmény volt! :) 

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el