Február

2018.02.18

Tegnap elkísértek a barátnőim a könyvesboltba. :) Előre nem tervezett könyvvásárlás volt.
Íme az eredmény: 

Nagyon-nagyon örülök, mert a Tűz és jég dala részeire már rég fájt a fogam. A Sárkányok tánca-ra már nem maradt keretem, de legközelebb azt is megveszem és végre teljes lesz a sorozat és szünet nélkül olvashatom a köteteket

Minden könyvmoly életében vannak olyan kiemelkedő könyvek, amik az olvasás felé terelték. Nekem a kezdet-kezdetén, még kiskoromban ezek Varga Katalintól a Gőgös ​Gúnár Gedeon és a Mosó ​Masa mosodája voltak. Rengetegszer olvastak ezekből nekem Szüleim és Nagyszüleim. Volt olyan mese, amit már annyiszor hallottam, hogy egy idő után kívülről tudtam. :) Hogy-hogy nem, az évek során eltűntek a könyvek, pedig kerestem minden rokonnál, akiknél tudtam, hogy esetleg fellelhető. Így nosztalgikus örömmel vettem meg tegnap őket.
Megfogadtam, ha lesz gyermekem, ő is hallani fogja ezeket a meséket

... és hogy a többiről is ejtsek néhány szót:
A Caraval már egy ideje érdekel.
A Dominánsra barátnőm beszélt rá, hogy olvassam el.
A Sötét magától értetődik azoknak, akik olvasták és szerették a Szürke,-A sötét és a Szabadság ötven árnyalatát. Én így gondolom. :)
A Mielőtt megismertelek és a Miután elvesztettelek pedig szintén nagy vágyálom volt

Összességében úgy érzem jó vásárt csináltam. Viszont közel sem vettem meg mindent amit szerettem volna. Így legközelebb, az első adandó alkalommal ismét lecsapok és az első áldozatom a Sárkányok tánca lesz.

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el