Burnout / Phoenix RT/ Nova Prospect - Szombathely

2018.11.23

A hétvégét Nóri barátnőmmel Szombathelyen a Végállomás Klubban indítottuk. Ahol a Nova Prospect, a Phoenix RT és a Burnout zenekarok léptek színpadra az INDIGO TOUR keretében.

Három óránkba telt mire a vasútállomástól elértünk a klubig (kicsit hosszú oda az út...) de a fellépők kárpótoltak, szóval megérte.

A Nova a régi és új dalokkal vegyített műsorral alapozta meg a hangulatot. Nagyon jól szóltak, a rájuk jellemző energia pedig szintén nagyot dobott a hangulaton. Még mindig nem tartom magam rajongónak, de szívesen hallgatom Őket. Azt kell, hogy mondjam, ez tetszett eddig a legjobban a koncertjeik közül, amiken voltam. :)

Ezután a Phoenix RT következett. Akiket már régen láttam színpadon, így örültem. Bár itt is el kell mondjam: Nem vagyok rajongójuk, de szeretem pár számukat. Ezeket nagyrészt mind játszották is, szóval kiengedtem magamból némi feszültséget és tomboltam egy picit. Jó volt. A régi közönség kedvencek mellett felcsendült az új szám, ami a zenekar következő lemezén kap helyet.

Zárásként pedig a Burnout tette fel a péntek este i-jére a pontot.
Az igazat megvallva: Erről a bandáról nem sokat tudok írni, mert hivatalosan most láttam őket először színpadon működni. Meg kell hagyni, jó hangulatot csináltak, de engem nem talált meg különösebben a dolog. De mivel nem zárkózom el a zenétől, így attól sem, hogy ez megváltozhat....

Összességében nézve jó volt. Köszönöm az Élményt! :)

A klub nem akadálymentes, de megoldották, hogy le és feljussunk.
Ezúton is köszönjük a segítséget!

© 2020 Billentyűzet Mögül - Írásaim. Minden jog fenntartva..
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el